klänningar och fina frisyrer!

hej i snökaoset!
har du också snökaos där du bor? omg.. här i kalmar snöar det som aldrig förr, folk är helt insnöade på öland och vissa delar här i länet också, feeeeeeetttt.
 
hade bara en engelskalektion idag, som vanligt, känns som man aldrig går i skolan men jaja, sålänge jag får ihop mina poäng så får jag väl vara nöjd!
Nu har jag nyss varit på möte och ska bara vänta på att mamma ska sluta så vi kan åka hem och gosa ner oss i soffan och bara mysa!
kanske får jag träffa pojkvännen idag, om någon vågar sig ut i snökaoset...tveksamt tyvärr!
 
Igår kollade jag på årets bästa program, nobellbanketten! 
jaja det är tråkigt när som bara står och pratar och att bara glo på när andra äter MEN alla klänningar, smycken och frisyrer som alla har då?! kolla på det istället, shit, jag är så förälskad i Viktorias klänning jag svimmar av! 
 
här är en bild på kungafamiljen från igår!
xoxo / r


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0