händelserik men lugn dag

halloj!
idag har jag bakat 4 plåtar med chokladmuffins och 3 plåtar kokoskakor som ska säljas på ONSDAG, då det är JULMÄSSA på JBgymnasiet, be there!
Följde med pappa när han skulle hämta sin jobba bil som hade fått lite extra lysen i fronten! Sen hämtade vi jessica från skolan och åkte hem och bakade lite till :D

När alla plåtarna var färdigbakade så tog jag mig själv i kragen och körde zumbapass och lite balas/arobix övningar på WII - ger träning faktiskt!

Nu sitter jag i onepiece och blött hår efter en varmdusch och god mat! Väntar på att oscar ska komma också, myspys en måndagkväll såhär är inte fel!

xoxo / r


Kommentarer
Mia Ahlberg

Oj, vad du bakat. Hoppas du lyckades bättre än vad jag gjorde. Kram

2012-11-26 @ 21:20:44
URL: http://miatankertill.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0